filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 21 lutego 2015

filcowy naszyjnik...

Witajcie, dziś post w którym pochwalę się swoim nabytkiem filcowym.
Potrzebowałam na listopad naszyjnik w związku z konferencją dla nauczycieli we Wrocławiu. Miałam być prowadzącą więc postanowiłam się odstawić!!! Cudo które widzicie wykonał pani Małgosia - zakochana w filcu po uszy kobietka. Naszyjnik wykonany z mięciutkiej czesanki z dodatkiem jedwabiu całość jak widać prezentuje się rewelacyjnie. Jestem pełna podziwu bo sama bym tak nie potrafiła.

Jeszcze raz dziękuję i chylę czoła!!!





 A to ja w naszyjniku - zdjęcie zrobione telefonem więc jakość kiepska!

W następnym poście pokażę wam kilka fotek z warsztatów filcowania z przedszkolakami. Oczywiście warsztaty przeprowadziła ta sama osoba - pani Małgorzata, mama  Łucji, która uczęszcza do mojej grupy.

Pozdrawiam, Agulla.

14 komentarzy:

  1. to się koleżanka pięknie odstawiłam ;) a Pani Małgosi gratuluję talentu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny :) Nie dość,że kolory świetnie dobrane to jeszcze te kwiaty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki na zamówienie miał być szary lub rudy.

      Usuń
  3. Oj śliczny, śliczny. A właścicielka w nim? Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wypełnił sukienkę.
    Ciekawi mnie czy to nie była konferencja z udziałem Doroty Dziamskiej? Też kiedyś prowadziłam dla niej warsztaty, ale to od Ciebie tak daleko.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to konferencja EPR.
      Tak przez rok jeździłam do Poznania a konferencja trafiła mi się we Wrocławiu. Mam pecha bo od września rozpoczął się w Szczecinie - no cóż!

      Usuń
  5. pięknie wyszedł ten naszyjnik- faktycznie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny naszyjnik i zdecydowanie zazdroszczę posiadania

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgorzata
    Bardzo mi miło, że naszyjnik przypadł Paniom do gustu. Zrobienie go dla P. Agnieszki było dla mnie ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń