filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 14 lutego 2015

filcowo i walentynkowo ...

Witajcie, dzień rozpoczął się walentynkowo. Dostałam od mojego mężusia mały upominek plus eleganckie śniadanko. Słoneczko pięknie świeci więc trzeba ruszyć się z domu. Zachęcam do romantycznych spacerków nie tylko dziś.
A przy okazji prezentuję klasyczne korale i bransoletkę do kompletu w kolorze złota i szarości. W sam raz pasują do każdej kreacji, wykonanie kompletu zajęło mi 2h, oto on:



A na koniec mój walentynkowy prezencik - jak wam się podoba? 
W tle oczywiście my oraz obraz namalowany przez mojego tatę w 2001 roku. 
To były trzy lata przed ślubem a teraz minęła nasza 10 rocznica? Ups...

Pozdrawiam, Agulla.

1 komentarz: