filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 25 stycznia 2015

filcowanie z rodzinką...

Witajcie, ostatnio brakuje mi czasu. A filcowanie strasznie zaniedbałam. Miałam to szczęście, że ostatnio odwiedziła mnie rodzinka wujek z żonką i dwiema dziewczynkami. Jedna z nich Dagmarka moja chrześniaczka. Wieczorkiem padło pytanie czy możemy razem pofilcować? oczywiście, że możemy. Była fajna zabawa.
Pierwszy kontakt z czesanką dla dziewczynek to według mnie była czysta magia. Nie mogły zdecydować się na kolor, przedmiot, który chciały wykonać, po dłuższej chwili zdecydowały się, Dominika wykonała etui na telefon a Dagmarka ta młodsza bransoletkę.Wyszły dwa futerały. Oto kilka fotek, jakość marna jak widać.





Pozdrawiam, Agulla.

3 komentarze:

  1. to na pewno był piękny wspólny czas,a że jeszcze coś fajnego wyszło to już pełnia sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na pierwszy kontakt dziewczynkom poszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i owocne spotkanie, może dziewczynki też kiedyś się tym zajmą? Nauczycielkę już mają!

    OdpowiedzUsuń