filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

miseczka z przykrywką...

Witam wszystkich zaglądających po dłuższej nieobecności. Czas ucieka, co nie znaczy, że nie filcuję. Tak jakoś się układało. Kilka rozpoczętych rzeczy czeka na wykończenie więc w najbliższym czasie zobaczycie nad czym pracowałam. Na początek miska w szarym kolorze do nowo wymalowanego pokoju w szarych barwach, dodatkowo fotorelacja wykonania. Oto ona:














Jeśli macie jakieś pytania co do wykonania to piszcie!
Pozdrawiam, Agulla.

12 komentarzy:

  1. ja właśnie się zdziwiłam, że to już strasznie dawno niczego u Ciebie nie było! Ale jak zapodałaś to normalnie szok- miska i do tego jeszcze dekielek- ja nie mam pytań, bo wiem, że nigdy robić nie będ,ę ale popodziwiam z wielką przyjemnością- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również pozdrawiam i dziękuję bardzo!

      Usuń
  2. Tak oglądam te zdjęcia i oglądam, a i tak nie wiem jak takie cudo uskuteczniłaś :-) Ale najważniejsze, że robi wrażenie :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna miska. Nawet nie wiedziałam że takie coś można wyczarować z filcu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę, jak ciemny patison.Oryginalna rzecz.Nie trzeba takiego filcu dodatkowo czymś usztywnić czy zaimpregnować ? Ale ja mam już takie ,,skrzywienie" a propos praktyczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agulla świetny tutorial przedstawiłaś. Może się również przydać wielu osobom, do ufilcowania kwiatka. Naczynko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń