filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 27 sierpnia 2014

kolorowa broszka...

Witajcie, pragnę zaprezentować kolejną rzecz z filcu. Jest to broszka w moich ulubionych kolorkach z elementami suwaka. To moja kolejna praca tego typu. Prezentuje się nawet ciekawie.




Pozdrawiam, Agulla.

10 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za komentarz.Lubię sobie popatrzeć ,co też Szczecinianki po sąsiedzku /z Policami/ porabiają.Na szczęście dzieje się coraz więcej. Ja jakoś nad blogiem nie bardzo ,,pracuję"a etapów czasami strasznie wielu /kwiaty i susz farbuję sama/ nie obfotografowuję. Efekty raczej.Pozdrawiam z Polic.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna, strasznie podobają mi się te broszki z suwakiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci się podobają zamki o zajrzyj koniecznie do Oli http://zamkowagaleria.blogspot.com/

      Usuń
  3. pięknie wyszła i do swetra akurat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wpasowany zamek w filc. :) Podoba mi się efekt końcowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszła. Dla mnie to artystycznie wykonana twarz

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczaki bardzo podobają mi się takie broszki z elementami zamka a twoja to taka wisienka ;)

    OdpowiedzUsuń