filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 23 marca 2014

wiosenne origami

Wiosenny ornament, czerwona róża oraz wiosenne motylki, tak witam wiosnę. Ostatnio więcej u mnie origami niż filcu. Mam nadzieję, że wena na coś filcowego też niedługo przyjdzie i zawita w moje progi.

                                     





Pozdrawiam, Agulla.

4 komentarze:

  1. Fajne kasudamy, róży nie znam a podoba mi się najbardziej.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ile to trzeba mieć cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie coś papierkowo u Ciebie, ale ja z uporem maniaka czekam na filce, bo je po prostu kocham w Twoim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam :) Choć nie ukrywam, że tez czekam na filcowe dzieła! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń