filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 6 marca 2014

kwiat kasudama...

Witajcie, szybciutko dodaję fotki mojej wiosennej bombki, którą robiłam ok dwóch tygodni. Czasu mało i wieczny pośpiech mnie ostatnio dopadł. Pochwalę się również wymianką z Majdaleną - do niej poleciały kuraki a ja otrzymałam piękne sówki: broszkę i zakładkę. Kolorki trefione w dziesiątkę więc jestem cała w skowronkach.Jeszcze raz dziękujkę!




Pozdrawiam, Agulla.

8 komentarzy:

  1. Agulla nawet nie będę ci mówić jak przeczytałam tytuł twojego posta ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wiosenna bombka :-)
    Bardzo się ciesze że moje sówki Ci spasowały.
    Dziekuje za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy widzę i cieszę się, że prezenty trafione!

    OdpowiedzUsuń
  4. BOMBKA SUPER-NIGDZIE TAKIEJ NIE WIDZIAŁAM:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agusia , ale pięknie zrobiłaś te bombki .Córcia, kiedy ty masz czas na to. Naprawdę podziwiam cię.Buziaki Ci przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty! Obie dziewczyny z wielkim talentem:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czołem, niezmiernie ciekawe miejsce, doskonały tekst, po mistrzowsku opisany, zapewne nie raz odwiedze twojego bloga, dlatego że naprawde ogromnie mi się tu u Ciebie podoba, pozdrawiam Sabina :)

    OdpowiedzUsuń