filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 16 lutego 2014

wielkanocne kuraki poleciały w świat....

Witajcie Kochani jak widać po tytule wykonałam kuraki wielkanocne na wymiankę z Majaleną. Troszeczkę na nie czekała ale cóż samo życie. Mam nadzieję, że będą się podobać. No więc, dziś je pokazuję, bo otrzymałam już informację, że są u właścicielki. Moja zakochana para trafiła do Irlandii w sam raz na walentynki, fajny zbieg okoliczności! Oto one:





Pozdrawiam, Agulla.



8 komentarzy:

  1. Są świetne i mają niezwykle wyraziste oczy.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są Genialne!!! Poprostu urocze i prześliczne i są moje!!! ♥♥♥
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne kuraki:)I tak zadziornie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sa Twoje kuraki! Po prostu extra! Z humorem:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń