filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 19 września 2013

wakacyjne podarki...

Witam,
Cudowny prezencik od Madeleine wszystko precyzyjnie wykonane i pięknie opakowane. 
Miałam wielkie szczęście w filcowym candy. Zresztą zobaczcie sami...




I jeszcze jedna serduchowa niespodzianka od incognito... 
 miałam szczęście podczas wakacyjnej burzy mózgów organizowanej w lipcu.
Nagrodą miał być brelok a ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam jeszcze dwie bransoletki.
Dzięki bardzo!


Pozdrawiam, Agulla.

7 komentarzy:

  1. Piękne prezenty, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję prezentów!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja równiez gratuluje tylu wspaniałosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i ja:) W ogóle fajne dzieła tworzysz:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń