filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 1 września 2013

misz-masz...

Witajcie, prezentuję dziś rybki origami, które przygotowałam dla moich maluszków. Wyszło mi 21, robi się je szybko i sprawnie. Ja każdą rybkę wzmacniałam klejem żeby się nie rozjechała. We wrześniu trafią do przedszkolaków.


Chciałabym jeszcze podziękować Majce z 
bloga Millefiorki, czyli tysiąc kwiatów za miłe upominki, które przypadły mi w wygranym konkursiku.
 


Pozdrawiam, Agulla.


9 komentarzy:

  1. FAjne prezenciki, gratulacje:) co do origami to zawsze mi się to podobało, ale niestety nie jestem cierpliwa, no i zbyt mało dokładna:( ale widzę że Tobie wychodzi świetnie:) Samolot z poprzedniego posta uroczy:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też zero cierpliwości do origami, także podziwiam wkład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, kolorowe. Ja próbowałam kiedyś coś zrobić w tej technice, ale nie powtórzę prób. Dlatego gratuluję cierpliwości i dokładności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, proponuję podjąć kolejne wyzwanie z origami czasami początki są ciężkie a później wszystko się udaje!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. dzieciaki na pewno się ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, fajny pomysł. Ja dla moich mam tylko uśmiech (mam ich za dużo na origami, ale w ciągu roku sporo ode mnie dostają).
    Jakoś zniknął mi Twój blog z oglądanych i nadrabiam zaległości. Piękne prace w konkursach, ja nawet latem nie miałam na nic czasu, poza czasem wyjazdowym, jednak i tam byłam bardzo aktywna, tylko na szczęście ruchowo.
    Życzę Ci w nowym roku szkolnym, dużo wytrwałości, mniemam, że zaczynasz awans.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słówka, awans - tak, trafiłaś!

      Usuń
  6. Fajny pomysł! Chętnie bym sama takie zrobiła. Ale bez instrukcji to nie dla mnie :Pn
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń