filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 10 września 2013

filcowy dodatek na torbie...

Witajcie, tym razem pokażę Wam torbę z filcowymi kwiatami. Wykonałam jedynie kwiaty. Pomysł narodził się szybko i nawet szybko udało mi się pomysł zrealizować. Kwiaty filcowałam na czarnym silk lapsie są miękkie i miłe w dotyku. Jest to praca którą wykonałam w czasie wakacji. Oto ona:

 

A teraz pochwalę się swoją osobistą roślinką. 
Wyhodowałam ją na parapecie są to pomidorki koktajlowe. 
Zjadłam już trzy i smakują o wiele lepiej niż te ze sklepu. Co za radość i jaka satysfakcja!



Pozdrawiam, Agulla.

11 komentarzy:

  1. bardzo ładnie się prezentuje kwiatek:) a szarości jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ja niestety nie mam ręki do roślin - wszystko usycha :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś też udało mi się wyhodować pomidorki na balkonie, to rzeczywiście frajda. A dodatek kwiatów sprawia że torba staje się oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba śliczna a i pomidorki niczego sobie , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam po wyróżnienie, Torba bardzo ładna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda to świetnie.Niby nic,a jednak o wiele ładniej niż bez kwiatków <3
    Zapraszam do siebie.Miło jak zostaniesz obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już po pierwszych przymrozkach, więc pomidorki wstawiłam do środka - mam nadzieję, że te zielone dojrzeją :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kwiatki :-) i rozmieszczenie na torbie tez ciekawe :-)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatki świetne. I rozmieszczenie ich na torbie też ciekawe :-)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń