filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 11 sierpnia 2013

wakacje w górach na filcowo...

Witam, dziś prezentuję moją drugą pracę w kolejnym etapie zabawy na Polskim Handmade. Temat to "Wakacje w górach", moja interpretacja jest oczywista wydziergałam owce. Całość to zaledwie 12cm, jest to pacynka. Forma wykonana na mokro natomiast reszta i loki owcy na sucho. A oto kilka fotek:











Pozdrawiam, Agulla.

11 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoją wyobraźnię i kreatywność w tworzeniu takich miniaturek. Dumna "góralka", świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko kochana :) Owca jest boska :D uwielbiam owce :) dziękuję za komentarz u mnie, ale tu nie ma co podziwiac :) to bardziej mnie zależy na jego towarzystwie niż jemu na moim :D a to że ma problem z łapką to tylko jedna z niewielu jego wad :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest co podziwiać zdania nie zmienię!

      Dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  3. Wygląda zabójczo i ekstra to wykombinowałaś jako pacynkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ale fajna:) taka śmieszna troszkę, bajkowa:) bardzo mi się podoba! gdybyś nie umieściła kolejnych zdjęć to myślała bym że całość jechałaś na sucho, no ale widzę podstawa na paluszek porządnie na mokro:) mam nadzieję że wygrasz, trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygrać będzie ciężko jestem na szarym końcu!

      Usuń
  5. no jaki sympatyczny baranek:) świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banerek to pierwsza klasa, też jestem z niego dumna!

      Usuń
  6. O ranyy!!!! Jest przesympatyczna, no cudeńko po prostu!

    OdpowiedzUsuń