filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 18 sierpnia 2013

miniatura sowy - moja specjalność...

Witam, dziś prezentuję Wam "swoją specjalność,"
jest to warunek uczestnictwa w wyzwaniu na blogu Asia majstruje, wyzwanie #4.  Może to być każda technika rękodzieła, ja oczywiście wybrałam filc. Ten kto śledzi mojego bloga wie, że ostatnio dziergam miniaturowe breloki. I na dzień dzisiejszy jest to moja specjalność. Dlatego na wyzwanie u Asi postanowiłam wykonać miniaturową sowę. A oto kilka jej odsłon:



Ciasteczka kawowo-kakaowe (przepis TU)

 Na koniec chciałabym podziękować Iza-belce z bloga PasjaBelki.
Jak co niedzielę serwuje na swoim blogu ciekawy przepis. 
Osobiście skorzystałam już kilka razy, więc zapraszam zaglądajcie i korzystajcie.

Dziś z przepisu zrobiłam ciastka: kruche, kawowe palce lizać!
Pierwsza fotka wersja dla mnie, następna fotka podwójna porcja cukru pudru dla męża!



Pozdrawiam słodko, Agulla.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tam Ty kochana robisz piękniejsze rzeczy!

      Usuń
  2. sówka jest śliczna- te breloki prezentują się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. o ta podwójna porcja to dla mnie też:) kawę uwielbiam więc przepis koniecznie muszę wypróbować:)
    sówka urocza:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jeszcze raz, naprawdę są pyszne!

      Usuń
  4. Jaka urocza sówka :)
    A ciasteczka bardzo smakowicie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sowa mądra głowa ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno CIę nie odwiedzałam, a tutaj taka cudna sówka i jeszcze smakowite ciasteczka .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak każdy Twój breloczek - sowa urocza :) Dziękuję za dołączenie do zabawy i życzę powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. sowka jest urocza :))) NO I TE CIACHA...MMMMMMMUUUUMMMMMSSSSSSSSSSS

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna sówka!
    Właśnie trafiłam tu przez blog Asi, cieszę się tak się stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, już zaglądam do Ciebie!

      Usuń