filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 6 sierpnia 2013

filcowa zakładka do książki...

Witajcie, dziś od razu konkrety. Wykonałam narożną zakładkę do książki z pomarańczowego filcu w arkuszu. Obszyta ręcznie srebrną nitką. Szybko się robi więc polecam jako drobny upominek. Zrobiłam jeszcze kilka w innych kolorkach.




A na koniec pochwalę się Finałem Regat Żaglowców 
w Szczecinie, który  mieliśmy w miniony weekend.
Świetna impreza!









Pozdrawiam słonecznie, parnie i burzowo,
i życzę udanego tygodnia, Agulla.
Zapomniałam się jeszcze pochwalić banerkiem (kto spostrzegawczy to już widział),
który zaprojektowała mi Sylwik z bloga filcowe wybryki.
Jest to wygrana w candy z której się strasznie ucieszyłam, bo marzyłam o własnym banerku. A umiejętności brak!!!
Dostałam kilka projektów które możecie zobaczyć TU i ciekawie wykonane komunijne digi.
Jeszcze raz dziękuję bardzo.

7 komentarzy:

  1. ... fajny pomysł z tą zakładką, mogę odgapić, oczywiście z zachowaniem innego surowca?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z innego surowca na pewno też będzie się świetnie prezentować!:-)

      Usuń
  2. Mi też podoba się pomysł z taką narożną zakładką, bardzo ładnie i praktycznie ;) Piękne zdjęcia, ja o tych żaglowcach tylko w Radiu Zet mogłam posłuchać. Musiało się dziać u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj działo się!
    Żaglowce pierwsza klasa i koncerty ciekawe były: Nelli Furtado, Hey, każdy znalazł coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek jest ekstra - super nagroda, sama zbieram się do stworzenia własnego ale ciężko :((

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie chciałam napisać o zmianie na logu - banerek naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zakładka :) Widziałam też takie narożnikowe zakładki wycięte w kształcie serduszka...

    Banerek prześliczny, spośród tych pięciu ten najbardziej pasuje do Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń