filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 8 sierpnia 2013

filcowa miniatura owcy...

Witam, dziś mam do pokazania brelok. Jest to filcowana kulka na mokro, wykończona igiełką na sucho. Owca długo się tworzyła, złamałam igłę ale obyło się bez krwi. Oto ona!






Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!
Agulla




11 komentarzy:

  1. śliczna :)), ale że bez krwi? ja zawsze przy takich maluszkach mam ranę na ranie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ! Na tym sznureczku przypomina mi ozdobę na choinkę

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza owieczka, w sam raz na dyndadełko do komórki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Wysyłam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń