filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 25 lipca 2013

rybki bez wody... origami

Witajcie, dziś pokażę Wam origami z modułów. Kolorowe rybki wykonałam dla moich przedszkolaków.   Tylko, że jeszcze mi trochę brakuje - mam dopiero 11, a to dopiero połowa.






Dostałam ostatnio cudownie słodką kartkę bez okazji, możecie ją zobaczyć TU
Jeszcze raz bardzo dziękuję i zachęcam do zaglądania do Iza-Belki.


I jeszcze jeden upominek dostałam za rozstrzygnięcie zagadki na blogu  Zdolność-Tworzenia.
 A jak jesteście ciekawi, co to za zagadka, to zajrzyjcie TU.

A takie cudo dostałam. Dziękuję jeszcze raz.



Dziś rozkoszowałam się truskaweczkami, mniam, mniam.

Pozdrawiam rumieniście, Agulla.

6 komentarzy:

  1. Rybki cudowne. Chyba podpatrzę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybki cudne, ja znam troszkę inny sposób, ale mój chyba gorszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,a truskawki prezentują się smakowicie.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla takiej pracowitej i zdolnej Pani, która rozpieszcza swoich podopiecznych TAKIMI!! rybkami:) należały się ZDECYDOWANIE !! te słodkie niespodzianki:) pozdrowienia Iza-belka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje dziewczyny bardzo!

    OdpowiedzUsuń