filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 15 lipca 2013

pomysł na stary polar?

Witam, hura, hura, hura mam już urlopik!!!
I wzięłam się do pracy. Znalazłam w szafie polar, który leżał kolejny rok w szafie. W napływie weny twórczej postanowiłam go pociąć i dać mu drugie życie. Pomysł miałam prosty worek na zagadki dla dzieci. Dzieci uwielbiają zagadki a taki specjalny groszkowy worek i znak zapytania mam nadzieję, że im się spodoba. Z wykonania jestem zadowolona :-) szyłam ręcznie co widać na załączonych fotkach.

 Gryfciu - pomocnik!!!

 Jeszcze trochę polara zostało!


 filcowe dodatki
Pozdrawiam urlopowo, Agulla.
Wszystkim zaglądającym życzę słonecznych wakacji!

6 komentarzy:

  1. Oj fajnie Aguś! dzieciaki będą zachwycone:) no i pytajnik jaki śliczny, odrazu dzieciaczki będą się opatrywać z nowym znaczkiem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, przekonam się we wrześniu!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Widze że i Gryf przyłączył się do pomocy. WOrek na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gryfciu jak zawsze jest gdzieś obok!

      Usuń
  3. Super pomysł :)). Zazdroszczę urlopu mój się już skończył :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest - jedni zaczynają a inni kończą!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń