filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 1 lipca 2013

na pamiątkę od dzieci...





Witam, chciałam się znów pochwalić. Jest to album, który otrzymałam od Rodziców moich starszaków na zakończenie roku. Do tej pory jedynie oglądałam na blogach te cuda i wzdychałam jakie to piękne - a teraz mogę pochwalić się i ja. Tak więc czynie, zdjęć jest dużo bo dzieci jest 18, zresztą sami zobaczcie.


Dodam na koniec, że swoje sprytne rączki maczała przy tym albumie pewna blogerka qrcza-k z  http://qrcza-k.blogspot.com/2013/06/albumy-dla-pan-przedszkolanek.html .













Jak widzicie każda kartka ze zdjęciem jest inna i wykonana małymi rączkami. 
Jut teraz wiem, że będę często do niego zaglądać!

Pozdrawiam, Agulla.

3 komentarze:

  1. Cieszę się, że album się podoba. Gdyby nie przeogromna współpraca na pewno nie udałoby się nam go skończyć o czasie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album, też z mamami myślałyśmy o czymś takim ale zostałyśmy przy temacie "Pani na medal" :)
    Pozdrawiam
    śliczny blog, zagoszczę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę:) ale kto wie może i ja już niedługo coś takiego otrzymam:) piękna pamiątka:*

    OdpowiedzUsuń