filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 15 lipca 2013

moduły po raz kolejny...

Dzisiaj mam do pokazania kolejnego łabędzia 3D. Jest mniejszy, bo z 20 modułów w podstawie i  w dwóch kolorach. Mam nadzieję, że nie odpłynie z mojej półki i zostanie ze mną w domciu.


Pozdrawiam, Agulla.



7 komentarzy:

  1. Bardzo piękny, elegancki i dostojny łabędź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że origami całkowicie Cię wciągnęło ! Może za jakiś czas nauczysz się robić takie kolczyki z papieru : http://2.bp.blogspot.com/-RsvsRkoqp6c/T-8ug2HNugI/AAAAAAAABTI/ckykQ0zf4_k/s1600/DSC07945.JPG
    Jeśli chcesz ( i jak znajdę ) mogę Ci dać maila pani, która je dla mnie wykonała

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje kolczyki to najwyższy poziom trudności - jestem pod wielkim wrażeniem, cudo, cudo!

      Usuń
    2. Dziękuję za propozycję ale te kolczyki to ekstremalny poziom!
      Pozdrawiam.

      Usuń