filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 7 lipca 2013

modułowe origami ...

Witajcie, ostatnio interesuję się troszkę origami i wpadł mi w oczy na YouTube tutorial "jak zrobić łabędzia". Nie zastanawiałam się za długo i zaczęłam składać moduły. I tak przez dwie noce składania  trójkącików (480) powstał mój pierwszy łabędź.
Składanie całości nie jest takie proste (kilka razy robiłam podstawę) , ale jak ja amator poradziłam sobie to na pewno i Wam się uda. Zachęcam.





Pozdrawiam, Agulla.

7 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałam zrobić ale brakowało mi cierpliwości:(
    podziwiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Niesamowity! Podziwiam za cierpliwość w składaniu elementów, ale efekt wart był trudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Tyle fajnych różności, że aż miło popatrzeć:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ! Podziwiam cierpliwość

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow... Efektowne, bardzo...
    I niezła lekcja cierpliwości. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny łabędź :) Ja do origami nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń