filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 24 czerwca 2013

drzewo kwitnącej wiśni...

Witajcie, chciałabym się pochwalić swoim nowym nabytkiem. Kilka miesięcy temu mój Tata postanowił mi zrobić prezent: najpierw miało to być to "coś" (bo nie wiedziałam co) na imieniny a później na urodziny. W konsekwencji mam go już po wszystkich imprezach ale za to dostałam go w Dniu Taty.
Jeszcze raz Tato Bardzo Ci Dziękuję !
Jak zauważyliście jest to w 100% praca ręczna. Tata to taka złota rączka; naprawi wszystko od żelazka po skomplikowane autoklawy a dodatkowo to maluje obrazy, rysuje cuda, robi witraże i dużo innych rzeczy. Po prostu taka złota rączka!
A ten cudowny parawan od dziś będzie zasłaniał mój cudowny bałagan w miejscu gdzie mam swój warsztat pracy.





Pozdrawiam, Agulla.

16 komentarzy:

  1. zazdroszczę bo jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście jest wspaniały. Zdolny Tato.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający parawan. Cudownie dostać taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy te ptaki na parawanie również są malowane przez Twojego Tatę?? JejQ jest przepiękne pozazdrościć tylko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki dziewczyny za mile słowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie,pięknie,pięknie-pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaał - cudowny!
    Twój tata powinien wykonywać takie parawany na zamówienie.
    P.S. Na jakim materiale jest wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Cudo!
    Zdolny tata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tu u Ciebie-klimatycznie i romantycznie.Parawan cudowny.Pozdrawiam i zostaję.Miłego i słonecznego popołudnia życzę.Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Tata ma talent :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudny ten parawan. Szpaki i wiśnia świetnie namalowane.
    Proszę skontaktuj się ze mną na e-mail. Chcę Ci przesłać nagrodę za odgadnięcie zagadki u mnie na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń