filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 12 czerwca 2013

coś na szyję...

Witajcie, ostatnio wykonałam szaliczek i kwiatka na dredzie. Taki eksperymencik! Kwiata mam zamiar jeszcze wykończyć ale nie mam pomysłu jak i czym ;-) Do wykonania użyłam silk lapsa czarnego, czesanki południowo amerykańskiej różowej i wrzosowej oraz troszkę zielonego jedwabiu.
Czekam z  utęsknieniem na urlop bo ostatnio coś się zaniedbuję z filcowaniem!






Na koniec chwalę się moją nagrodą w wygranym candy u Beaśka na blogu kreatywna nuda, dziękuję jeszcze raz i polecam. A teraz cudeńka które do mnie dotarły.



Pozdrawiam cieplutko, Agulla.

8 komentarzy:

  1. Super szalik no i kwiatek jak całość do szalika też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna robota, szalik bardzo elagancki

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna praca!
    Pozdrawiam słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś
    i śliczny szalliczek wykonałaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny komplet. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń