filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 5 maja 2013

kuchenna rękawica...

Witajcie, po dłuższej nieobecności z różnych przyczyn, chciałabym pokazać Wam rękawicę, którą wykonałam dziś wieczorkiem. Przy okazji bardzo dziękuję za miłe słowa i kilka wyróżnień  - mam trochę zaległości które w najbliższym czasie postaram się nadrobić!!!

A oto moja sowa, inspirowałam się świetną książką,
 którą dostałam na zająca:


kilka dodatkowych fotek:
 
 





 
Jeszcze schnie... ale już jutro znajdzie się w kuchni...
 
Pozdrawiam, Agulla.

12 komentarzy:

  1. :) lubię robić rękawice kuchenne z filcu :) pięknie Ci wyszła sowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna jest Twoja sówka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no jesteś nareszcie! :)
    rękawica szał - niebanalny dodatek w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca, książka to nasze rodzime wydawnictwo ?

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja........... Do głowy bi mi nie przyszło, że można zrobić rękawicę kuchenną z filcu ;))))) Twoja sowa jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna ta sówka!!!!
    a zarazem doskonały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj-cudowne prace.Piękne.Masz talent kobietko.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł!
    Wracaj do nas z nowymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super...dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń