filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 24 lutego 2013

malowanie filcem...

Witajcie, tak jak obiecałam w ostatnim poście prezentuję obraz nad którym spędziłam ostatnie kilka dni. Całość wykonałam na mokro. Najwięcej czasu zajęło mi przyszywanie koralików - bardzo fajne i wyciszające zajęcie!!! Muszę przyznać, że koraliki zdominowały trochę mój bukiet. Na koniec postanowiłam obszyć brzegi gdyż planuję zmienić zastosowanie obrazu - na podkładkę pod talerz!

A oto kilka fotek:
 
 Krok po kroku:



 


Pozdrawiam, Agulla.

26 komentarzy:

  1. Przez dodanie koralików obraz nabrał wyrazu, piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny jest etn obraz. Ja bym z niego front poduszki zrobiła, ale podstawka też będzie ślicznie się prezentowała.
    Co do szala na materiale to jest to niesamowicie ciężka robota, a wszystko zależy od materiału... ale warto próbować:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt końcowy jest piękny. Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł , ale się napracowałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz :) Ja też bym wykorzystała go do uszycia poduszki, bo pod talerzem nie będzie go widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny obraz, taki jakby rozmyty, delikatny, subtelny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuszki wyszły super!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam serdecznie za takie miłe i ciepłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca. Koraliki dodały bukietowi uroku. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe i te koraliki piękny efekt a co do zastosowania stawiam na poduszkę a podkładka pod talerz - hmmm wg mnie szkoda - talerz zasłoni to co piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwazam ze na prezent dla siostry najbardziej sie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się napracowałaś, widać w tym serce! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAPRASZAM PO ODBIÓR WYRÓŻNIENIA, POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Twoją cierpliwość, to musiała być nie tylko wyciszająca, ale i fizyczna praca :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały efekt!
    pozdraiwam filcowa babeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! zapraszam na rozdanie. Do zgarnięcia etui z filcu :)
    http://filcowasowa.blogspot.com/2013/03/zgarnij-etui-na-swoj-telefon.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękne!

    A zmieniając nieco temat zapraszam na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na wiosene rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkladke pod talerz?! NIEWYBACZALNE! A jak sie zachlapie? Prosze w rameczke, zeby oczka moglo wciaz cieszyc :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie to czarna magia , ale patrze z zachwytem

    OdpowiedzUsuń
  21. Agula gdzie jesteś?? Tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam po wyróżnienie ,za piękną twórczość, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne :) Musiałaś włożyć w to bardzo dużo pracy.

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam po wyróżnienie =D

    OdpowiedzUsuń