filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 6 stycznia 2013

otulacz na telefon...

Witając się z Wami w Nowym Roku 2013 pragnę Wam złożyć życzonka noworoczne, żeby przez nadchodzący rok nie opuszczała Was wena, w tym co robicie i w tym co tworzycie."
 Dziękuję za przemiłe komentarze i witam nowe obserwatorki w moich skromnych progach.

Nie będę się rozpisywać, tylko szybko pokażę wam filcowe etui na telefonik dla mojej siostry. Całość wykonana techniką filcowania na mokro. Po jednej stronie wykonałam serce w 3D wykańczając koralikami brzegi a druga strona to eksperymenty z materiałem czyli nunofilc. Całość prezentuje się się tak:






Chciałambym jeszcze podziękować Izie z Kidowa za piękne świąteczne serce które otrzymałam za udział w zabawie, zobaczcie sami co za cudo!!!

Pozdrawiam, Agulla.

14 komentarzy:

  1. Fajnie ci wyszedł. W tym roku chciałabym się nauczyć filcować na mokro, może mi sie uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to trzymam kciuki, ja chciałabym zrobić filcową torebkę taką z prawdziwego zdarzenia - zresztą czas pokaże co z tego wyjdzie!
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Taką torebkę filcową też mam w planie już od dłuższego czasu. Strasznie mi się takie podobają.

      Usuń
  2. śliczne etiu:) ja nie umiem filcować chociaż mnie kusi tak technika. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeżu, jak się przestraszyłam, po pierwszym spojrzeniu myślałam, że te koty prawdziwe...
    podziwiam etui, bo filcowanie na mokro jest dla mnie czarną magią - żeby trafić w rozmiar trzeba mieć trochę praktyki :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Asiu za miłe słowa. Zachęcam do podjęcia próby filcowania na mokro - można naprawdę fajnie bawić się w wodzie.

      Usuń
  4. Dzięki dzięki Siostra- bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne etui, takie ciepłe i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna "telefoniczna kapotka":)

    OdpowiedzUsuń
  7. od niedawna zajmuję się filcem ale takich cudów jeszcze nie potrafię zrobić :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie sie to serce wkomponowało. taki w stylu eko - etno ten futerał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Praca z filcem jest ciężka, ale ile satysfakcji daje ( wiem coś o tym ) Pozdrawiam i trzymam kciuki za dalsze owocne blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne etui :)) również bawię się z pokrowcami na telefon, ale tworze je z arkuszy gotowego filcu :) Zapraszam do mnie na bloga, gdzie znajduje się kilka moich pomysłów :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń