filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 18 grudnia 2012

mój aniele...

Witam,
moje "Białe Szaleństwo" w odpowiedzi na wyzwanie w Silesian Craft to filcowy anioł wykonany techniką filcowania na mokro i na sucho. Według kryteriów dowolna praca miała być wykonana w kolorze białym w trzech jego odcieniach. No więc do wykonania mojej anielicy użyłam dwóch czesanek: białą i naturalną oraz perłowo-białych kwiatków i matowo-białych koralików więc chyba warunki spełniam. Aniołka wykonałam na wzór mojego pierwszego z zeszłego roku.

 


 
 
 
Aniołek trwfił już w dobre ręce do kolekcji p. Danusi.
Pozdrawiam, Agulla.
 

22 komentarze:

  1. aaaaa zakochałam się w Aniołku, suknia cudna, najbardziej podoba mi się to przejście w zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie Ci wyszedł:)Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś aniołek jest fantastyczny!!!
    Podziwiam Cię, że ci się chciało te koraliki tak naszywać....
    no ale efekt fantastyczny.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny Aniołek, super komponuje się z tą zielenią. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie anielski ten Aniolek.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wykonany aniołek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aniołek śliczny, ale ja i tak obstawiam Dziadka Mroza- podbił moje serduszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny aniołek. Ładnie wycieniowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek prześliczny i jak widzę wykonany techniką mieszaną ? tzn filcowany na mokro i sucho ? czy się mylę. Nie zmienia to faktu, że jest bardzo pięknie wykonany.
    Agulla Spokojnych Świąt i Szczęśliwego Nowego ROku !

    OdpowiedzUsuń
  10. ta cieniowana suknia i ozdoby na jej dole wygladaja cudownie... sliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i Wesołych Świąt

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny anioł. Nie dziwię się że trafił w ręce kolekcjonerki!

    Zdrowych i wesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych, wesołych Świąt Aguś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych cudownych chwil w Święta Bożego Narodzenia życzę Tobie Aguś i Twoim bliskim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny za miłe komentarze!

      Usuń
  15. Zapraszam do mnie po anielskie wyróżnienie i banerek do klejenia ba bloga:
    http://czarymarydori.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-nr-3.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jaki śliczny! Wszystkie Pani prace są piękne i procochłonne. będę zaglądała;)
    bizuteriamoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń