filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 8 grudnia 2012

filcowy igielnik...

Nawiązując do zabawy u Alexls na blogu DESTINATION ART "Pomidor. Klasyka igielnika? " prezentuję mój osobisty igielnik, który pomidorem na pewno nie jest. Zrobiłam go bardzo dawno, miał wyglądać troszkę inaczej raczej jak "jeżyk", no ale cóż. Dodałam kilka kolorków i tak już zostało. Całość jak widać wykonana z czesanki hiszpańskiej techniką filcowania na sucho.

Fotkę pstryknęłam na stanowisku pracy igielnika - a co!

 
 
Pozdrawiam, Agulla.
 

7 komentarzy:

  1. Niezwykle onteresujacy igielnik! Podobnie zreszta jak i inne Twoje filcowe prace.

    Bardzo serdecznie dziekuje za zgloszenie do zabawy:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. No niezły Agnieszko! oprócz zwykłych igieł można tam umiejscowić bez przeszkód te do filcowania! bardzo mi się podoba. Muszę sobie taki zrobić:)
    pozdrawiam cieplutko w te mrożne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny!
    Pozdrawiam ciepło w te mrożne niedzielne popołudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny , przyznam -pierwszy raz widzę igielnik tą metodą wykonany . Świetny , inny , ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny!
    Przypomniałaś mi, że moje igły porozrzucane są po pudełeczkach, a mogłyby mieć igielnik przecież ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny!Baaardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń