filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 4 grudnia 2012

filcowy dziadek mróz...

Witam, a oto mój Dziadek Mróz, którego zrobiłam kilka dni temu. I to chyba moja wina z tym śniegiem za oknem :-) Całość rożka wykonałam techniką filcowania na mokro a buźkę wydziergałam na sucho. Oto on:
 


 
 
 
Dziadka Mroza zgłaszam do Crafty Moly
na wyzwanie # 4
"W klimacie świąt"

18 komentarzy:

  1. Twoje prace są zjawiskowe! A dziadek mróz to poprostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, wreszcie przyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje świąteczne ozdoby
    Aż mam ochotę filcować

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No i dobrze że w końcu ściągnęłaś na m śnieg:)
    Oj ja też zatęskniłam za filce, twój dziadek mróz jest świetny!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
    Dziadek Mróz miodzio...

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy Twój śliczny dziadek Mróz mógłby zrobić coś, żeby śnieg nie tylko u mnie padał, ale i nie topił się od razu? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pomysłowy! Super wygląda, śliczna ozdoba :) A broda wymiata

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudaczek, śliczny dziadzio mrozio....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba Dziadzio ! Jest nie tylko wykonany wspaniale i szalenie uroczy , ale tez jest eleganckim dodatkiem do swiatecznego wystroju !
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  10. DZIDEK MRÓZ jest rewelacyjny moim skromnym zdaniem wygląda jak prawdziwy.Brawo Aga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziadzio jak prawdziwy i w pogodę w 100% trafiony. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziadek jest bombowy :), Super wąsiska :)

    OdpowiedzUsuń