filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 1 listopada 2012

sutasz i zaległości...

Witajcie,
ostatnio jakoś brak czasu i zaćmienie umysłu. Podjęłam jednak próbę zrobienia wisiorka techniką sutasz. To co wyszło nawet nie można nazwać sutaszem, zobaczcie sami...
 
Zrobiłam jeszcze kilka poprawek do moich mitenek i miski
(żeby nie było, że nic nie robiłam).
 
 
Tak wygląda teraz.
 
 
a tak wyglądała kiedyś!
 
 
Pozdrawiam, Agulla.
 

10 komentarzy:

  1. Oj te twoje miski bardzo mi się podobają!
    a za wisiorek i tak cię podziwiam bo ja nawet nie mam odwagi się za to zabrać!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poćwiczysz i Ci na pewno wyjdzie. A miska nabrała charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój pierwszy soutache wygląda o niebo lepiej niż mój pierwszy
    A miseczki podziwiam, bo mi nigdy nie wychodzą

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i teraz się zastanawiam czy widziałam Twoje pierwsze dzieło sutaszowe? - muszę u Ciebie troszkę poszperać.

      Usuń
  4. MIski sa świetne. A wisior proponuje zrobic ze sznurków sutaszowych, będzie o niebo łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze koty za płity :) Gratuluję zabrania sie do rzeczy, mi sie chyba nigdy nie uda :P Kolejne prace, z innymi pomysłami i materialami, na pewno beda coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zakupiłam pdpowiedni sznurek do tej techniki więc może następne prace będą wyglądały trochę lepiej, pozdrawiam.

      Usuń