filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 5 listopada 2012

na zielono ...

Witajcie,
w  niedzielny wieczór natchnęło mnie na zrobienie korali i oto one.

 
 
 
Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru, Agulla.
 

17 komentarzy:

  1. O rany jakie cudo! Przepiękne! Cudne kolory!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawa, filc i drewno - moje ulubione polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Baaaardzo moje kolorki, szczególnie ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny za takie miłe słowa które uskrzydlają po takim ciężkim dniu!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny mix!!! podoba mi się że nie są całe filcowe, nie wiem czy to kamień(ten kwadrat) ale super się komponuje.
    Jeszcze raz dziękuję za szaliczek:) oj przydaje się teraz, mięciutki, delikatny...
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kamień szary to lawa wulkaniczna, dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Bardzo fajne korale-świetnie skomponowane kolorystycznie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie po wyróżnienie za "dobrze wykonaną robotę" :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje już się do Ciebie wybieram!

      Usuń
  8. fajbe zestawienie :)))i tez zielony filc :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)
    http://www.montowniaody.pl/2012/11/ostatnio-dostaam-wyroznienie-liebster.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Macie może ochotę wziąć udział w candy i wygrać fajną, spersonalizowaną bluzeczkę lub body, z krótkim lub długim rękawkiem? Jeśli tak to zapraszam:
    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/uwaga-konkurs-mikoajkowy.html

    A może chcielibyście stać się posiadaczami ciekawej książeczki z bajkami, albo pięknej zakładki do książek ze zdjęciami przez Was wybranymi? Myślę, że to mogłby byc wspaniała pamiątka lub prezent. Spójrzcie sami:
    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/10/mikoajkowe-candy.html


    Serdecznie zachecam do wspólnej zabawy i bardzo przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy układ korali! Zapraszam Cię do mnie - mam dla ciebie małą niespodziankę,pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne korale - zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Ja dopiero zaczełam zabawę z filcem i jestem zakochana w filcowych kulkach.

    OdpowiedzUsuń