filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

piątek, 2 listopada 2012

jesienny tryptyk...

Witam, w artystycznej piaskownicy zainteresowała mnie fotogra polegająca na zrobieniu kolażu z trzech zdjęć kojarzących się z jesienią. Wybrałam te z naszego ulubionego miejsca gdzie chętnie spacerujemy z psem - czyli "Jezioro Głębokie" w Szczecinie.  Oto moja propozycja:



 
 
 
Pozdrawiam jesiennie, Agulla.
 
 

13 komentarzy:

  1. Wszystkie foto sa ciekawe, choc to srodkowe troche kłoci mi sie z tymi bocznymi... Jakby inny klimat, inna historia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem innego zdania - niebo w kolorze jeziora i roznące tam drzewa... a ten niepasujący Twoim zdniem grzyb to ta sama historia i ten sam las...

      Usuń
    2. Może, mi sie środkowe kojarzy z energią, słońcem, zaś boczne bardziej nostalgiczne i trochę tajemnicze przez tę wodę :) Dlatego bardzo kontrastują w tym tryptyku.

      Usuń
    3. tak to jest właśnie moja historia która ukryła się w fotografii, odbicie drzewa w wodzie, liście, grzyby to jest to wszystko, z czym mi się kojarzy jesień a taki był temat zabawy, pozdrawiam

      Usuń
  2. czyli dalsza historia liści leżących obok grzyba.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liści, drzew i moje skojarzenia - miał to być kolaż więc mam nadzieję, że moja propozycja nie odbiega od tematu, pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe spojrzenie na jesień... kolory trochę się "kłócą" {w sensie pozytywnym} ze sobą - jasne z ciemnymi, ale taka już jest jesień... raz jasna i radosna, drugi raz ciemna i mroczna... pozdrawiam serdecznie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się kolorki kłucą ale na tych trzech fotkach jest ta sama pora dnia trzeba się tylko troszkę przyjrzeć, pozdrawim.

      Usuń
  4. Fajnie że w środku jest zupełnie coś innego! bardzo mi się podobają odbicia gałęzi ale myślę że przez tegp muchomorka w środku całe zdjęcie robi się nagle ciekawe, ciepłe, energrtyczne:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękny tryptyk... tyle tajemniczości niesie... no i nie żółto - brązowy, uznanie za oryginalność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskakujące i intrygujące zestawienie.

    OdpowiedzUsuń