sobota, 17 listopada 2012

broszka i wyróżnienia...

Witajcie!
Ostatnie moje dzieło sutaszowe w pięknych kolorkach. W skrócie powiem tylko, że nie jest to prosta technika ale jestem z siebie dumna jak paw...W zamyśle miałam wisior ale ostatecznie jest to broszka, która ma zaledwie 7 cm. Do wykonania użyłam trzech kolorków sutaszowych sznurków, koralików oraz dwa koraliki z jaspisu. Dodam tylko, że całość zakupiona dzięki uprzejmości blogowiczki z Qrczakowego scrap kącika . Jeszcze raz dzięki. Oto moja brocha:

 

 
Z małym poślizgiem chwalę się wygraną w rozdawajce u Something.
Otrzymałam piękny naszyjnik oraz żółtą broszkę.
Jak widać na zdjęciu noszę i używam.
Jeszcze raz Dziękuję Aniu.
 
 
Na koniec dziękuję za wszystkie wyróżnienia jakie otrzymałam w ciągu ostatniego tygodnia.
Obiecuję, że w miarę możliwości odpowiem na wszystkie
pytania dotyczące warunków tych wyróżnień.
 
A więc tak: od Mady i Malwiny otrzymałam podwójne wyróżnienia.
Dziękuję Wam bardzo Serdecznie.
 
 
 
Jedno i drugie wyróżnienie ma podobne zasady. Jedyna różnica jest taka,że pierwszym wyróżnieniem można obdarować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów.
Wyróżnij i ...

1. Podziękuj za przyznane wyróżnienie
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. Zamieść u siebie na blogu logo otrzymanego wyróżnienia
4. Przekaż wyróżnienie 5 blogerkom
5. Zamieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby
7. Można nominować tylko osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów

Niniejszym więc nominuję następujące osoby do obu wyróżnień :)
  1. http://www.sztukaskladania.pl/
  2. http://lilowofilcowo.blogspot.com/
  3. http://asia-filc.blogspot.com/
  4. http://zwierzakiladyrottweiler.blogspot.com/
  5. http://damadlubie.blogspot.com/


Już naprawdę na koniec dziękuję za wyróżnienia "Liebster Blog"
za "dobrze wykonaną robotę" ,która przyznawana jest dla blogów
o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 
Dziękuję więc dziewczynom z blogów:  Montownia Ody, Emi-Sweet Bunny i Lemurkowa .
Pozdrawiam, Agulla.
 
 

19 komentarzy:

  1. Ciekawy kształt brochy! Jakby była zielona, kojarzylaby mi sie z groszkiem w łupinach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam takie skojarzenie!
      tak wyszło nie - planowałam takiego kształtu! Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo fajna broszka : I mam to samo skojarzenie - fioletowy groszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihihi jesteś drugą osobą, która nazwała mnie Anią :P
    Cieszę się że podoba Ci się naszyjnik i broszka i chodzisz w nich.

    Pozdrawiam serdecznie
    Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jesteś Anią to przepraszam!
      Tak jakoś mi się skojarzyło - bardzo możliwe, że się pomyliłam!
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi :) Może to trochę przez mój nick. Bo mam nadzieje, że wszędzie się dobrze podpisuję :)

      Buziaki

      P.s. Fioletowa broszka jest śliczna

      Usuń
  4. Brocha wyszła świetnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brocha miodzio, czekam na kolejne prace

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka cud miód
    Dziękuję za wyróżnienie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna brocha...
    a ja zapraszam po wyróżnienie do siebie:)
    http://asia-filc.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Agulla, piękna ta broszka. w zachwycie jestem :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jestem pod wrażeniem że ona taka mała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaaaaardzo mi miło Agnieszko za wyróżnienie,aż ciepło mi się zrobiło na serduszku:)Przepraszam ,że tak póżno dziękuję ,ale dopiero dzisiaj to zauważyłam.Z całego serca baaardzo dziękuję i czuję się jak w skowronkach.Zrobiłaś mi miłą niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń