filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 16 września 2012

niebieska broszka...

Witajcie, a oto co zrobiłam w sobotni wieczór. Mięciutka broszka z czesanki południowoamerykańskiej z dodatkiem jedwabiu i szklanym koralikiem. Całość to zaledwie 5cm. Oto ona.


 
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję za miłe komentarze, Agulla.
 

17 komentarzy:

  1. Wow, cudna, taka już zimowa...oszroniona... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zimie nie pomyślałam ale może coś w tym jest...

      Usuń
  2. Piękna. Przyciągająca wzrok. No i ten kolor. Niebieski rządzi jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna i taka niebieska :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Koralikowy środek pięknie się komponuje ze srebrzystymi żyłkami kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczniutka i ten kolor. A w środku mój ulubiony koralik :) Bardzo mi się to połączenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna broszka :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, piękny kolor, a połączenie jasnych żyłek z tym koralikiem nie mogłoby być lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że większa jest :) a to maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna, chciałabym ja zobaczyć na żywo

    OdpowiedzUsuń
  11. słodko wygląda kwiatuszek i faktycznie mięciutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta broszka :-)

    Zapraszam na moje pierwsze candy:

    http://umargaretki.blogspot.com/2012/10/candy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kształt, wspaniała broszka!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest ta broszka :) zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja ulubiona choć wszystkie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń