filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 21 sierpnia 2012

wyniki candy...

Witajcie, na początku chciałabym Wam wszystkim podziękować za tak liczny udział w mojej zabawie. Witam 13 nowych obserwatorek,  przyznam szczerze, że troszkę już pobuszowałam po waszych stronkach i jest co oglądać - macie ciekawe i inspirujące blogi. Zatem przejdę do konkretów: do zabawy zakwalifikowało się 36 osób, jedna osoba nie posiadała bloga, więc nie mogła wziąść udziału w zabawie.

Moją maszyną losującą była szczęśliwa ręka mojego męża - a oto fotorelacja.




Zwyciężczyni jest jedna, a została nią:


piękne i pomysłowe cukierasy przygotowałaś, chętnie zatem wezmę udział w rozdawjce... życzę powodzenia w wyzwaniu :)

Zatem gratuluję serdecznie incognito
i proszę o dane do wysyłki.

A na zakończenie urocze spojrzenie mojego Gryfcia!
Dziękuję wszystkim za miłą zabawę i pozdrawiam wakacyjnie!
Agulla.



13 komentarzy:

  1. dzięki za zabawę pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się cieszę, OGROMNIE :D:D:D.... DZIĘKI SERDECZNE :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej a ja zapomniałam się zapisać :D może następnym razem będę bardziej ogarnięta :)
    Gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, ale trochę zazdroszczę, bo jest czego! :) Dzięki, Agullo, za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta filcowa miseczka :) gratulacje dla wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! szkoda że mam taki spóżniony zapłon:( dziękuje ci Aguś za miłe komentarze:)
    Pięknie działasz z tym filcowaniem! podglądam i podziwiam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń