piątek, 17 sierpnia 2012

filcowa miska...

Witajcie, w ostatnim czasie eksperymentuję z czesanką hiszpańską i przyznam szczerze, że można się przy jej filcowaniu porządnie zmęczyć, ale co tam...
Doszłam ostatnio do wniosku, że może zrobię sobie coś z filcu do domu co mogłabym postawić na stół czy parapet. No i wymyśliłam, miseczkę. Wyszła fajnie i spełnia moje oczekiwania. Zobaczcie sami!




No i teraz mam problem gdzie postawić moją miseczkę?
A może mi podpowiecie!
parapet, półka, stół....



I na koniec moja fotorelacja - jak narodziła się miseczka.








Kochani przypominam o trwającym candy, zapisy do 20 sierpnia 2012 roku.

Pozdrawiam Agulla.

14 komentarzy:

  1. Miseczka jest rewelacyjna,a moja propozycja to zrób jeszcze kilka i porozstawiaj,bo na prawdę wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu, mam jeszcze troszkę czesanki i chyba starczy na jedną miejszą miseczkę - dzięki za podpowiedź!

      Usuń
  2. świetna miska :) Fajnie zobaczyć jak powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. im więcej tym lepiej- jestem za, a ta jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misa jest wspaniała
    Też ostatnio próbowałam zrobić podobną, ale się nie udało

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba cierpliwie filcować i filcować ...
      napewno wyjdzie Ci za następnym razem!

      Usuń
  5. misula jest urocza i jak ja lubię prościutka, choć się pewnie perzy niej napracowałaś, ale to co zobaczyłam poniżej, maki klasa, pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny pomysł, nigdy wcześniej nie widziałam filcowej miski, podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki dziewczyny za takie miłe słowa, pozdrawiam wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Myślę, że pasuje do anioła, prawda? Mnie filcowanie (prócz zwykłych kuleczek) zawsze sprawia jakieś niespodzianki, tu się zawinie, tam ucieknie, zawsze coś! A Tobie wychodzi cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna miseczka :)akurat na owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO! Normalnie CUDO!!! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miseczka śliczna!!! I nie mogę się zdecydować czy lepiej wygląda z jabłkami czy z kwiatkiem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki prosty pomysł, a jak efektowny :)

    OdpowiedzUsuń