filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 7 lipca 2012

zaległa ryba i już po urlopie...

Witajcie!
parę dni temu wróciłam z cudnej Turcji i nie mogę dojść do siebie... ta pogoda w Polsce mnie trochę martwi - co to za lato!!! Następny post będzie typowo urlopowy...

A jeśli chodzi o filcowanie i moje zaleglości to powiem tak, nadrobię wszystko w lipcu, bo pomysłów mam całą głowę no i więcej czasu.
Rybka brelok ok. 10cm. Zrobiłam ją jeszcze przed urlopem! Całość ufilcowana na mokro w dwóch kolorkach. Z arkusza filcowego są dodatki czyli łuski, oczka, ogonek itp. Pozostałe rybki leżą na warsztacie i czekają na wykończenie.

Pozdrawiam ciepło, a tym co właśnie wybierają się
na upragnione wakacje życzę super wypoczynku!!!








4 komentarze:

  1. Znaczy to ta złota cudna rybka spełnia życzenia o urlopie w Turcji ??:D Cieszę się ,że wypoczęłaś! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że urlop się udał, ale jeszcze fajniej że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och Turcji zazdroszczę że nie wiem co... ja tylko na Bałtyczek... rybka piękna, mam nadzieję ze spełnia życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie :-)
    Śliczne rzeczy robisz z filcu. Te rybki, bieżnik, mikołajki-przecudnej urody!
    Widzę, że brałaś udział w konkurcie na stronie "kraina filcu". Gratuluję I miejsca.
    Jest tam też moja praca (wianek z filcowych różyczek) tyle, że ktoś mi ją ukradł. Na szczescie zostałam przeproszona i odpowiednie sprostowanie zostało zamieszczone na stronie :-)
    Pozdrawiam ciepło i wstępuję do grona "podglądaczy".

    OdpowiedzUsuń