wtorek, 31 lipca 2012

szycie...

Witam wszystkich odwiedzających i nowe obserwatorki.
Postanowiłam pokazać Wam dziś moje wariacje szyciowe. Z różnych powodów nie mogę filcować na mokro więc uszyłam parę rzeczy na "sucho". Są to moje początki co na pierwszy rzut oka da się zauważyć.

Szycie ręczne:
  • pierwszą uszyłam sowę-inspirowaną oczywiście oglądanymi sowami z internetu. Niektóre elementy doklejałam. Wyszła nawet fajnie.
Szycie maszynowe:
  • drugie moje szyciowe dzieło to etui na moją komóreczkę. Projekt jak widać prosty bez aplikacji. Użyłam filcu w dwóch kolorkach oraz dodałam ocieplinę. Jestem zadowolona ale następnym razem dodam więcej kolorów.
  • trzecie moje arcydzieło to mini jasiek. Wykonany z rozpinanej bluzki. Miałam do przeszycia tylko dwa boki ale i tak jestem z siebie dumna!!!








Pozdrawiam wakacyjnie, Agulla!

14 komentarzy:

  1. Masz talent nie tylko do filcowania
    Piękne rzeczy uszyłaś
    Może warto połączyć filcowanie i szycie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o tym, ale moja maszyna chyba tego nie przeżyje!

      Usuń
  2. No, no, no... Sówka prześliczna, poszewka również. Jeśli chodzi o pokrowiec to jakiś taki smutny brakuje mu czegoś kolorowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę ale za późno na poprawki chyba, że...

      Usuń
  3. Sowka jest przeurocza! Rowniez podziwiam Twpja wszechstronnosc!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. nooooo jak widzę rozwijasz się pięknie i szycie też nie jest Ci obce:) Sowa oczywiście najśliczniejsza więc teraz można zacząć się naprawdę bawić szmatkami. Mam tylko nadzieję, że filcowanie na mokro wróci? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szycia znam tylko podstawy a przy filcowaniu czuję się już o wiele pewniej, na warsztacie mam bieżniki więc za parę dni go pokażę!

      Usuń
    2. super czekam niecierpliwie na kolejne cudeńka:)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o mój autoportret to zgadłaś :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa super, a jasiek pomysłowy

    OdpowiedzUsuń