filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 18 lipca 2012

kruche ciacho... przygotowania do candy...

Witajcie, pomalutku tworzę upominki do mojego pierwszego candy, inspiruję się naszym pięknym burzowym latem... chodzi mi o cudne tęcze, które rozświetlają nam niebo. A oto moje poczynania.
Następny post będzie już zaproszeniem na rozdawajkę.


Jeszcze jedno...

zainspirowana słodkościami na blogu PasjaBelki postanowiłam zrobić jak to mówią "najłatwiejsze ciasto na świecie" czyli tartę, z różnych względów wybrałam tartęTatiny (oto przepis). 
I powiem tak, ciacho jest pyszne i przede wszystkim łatwe do zrobienia. 
Sama się dziwię, żę wyszło za pierwszym razem!


Jak widać podałam z lodami waniliowymi.

Pozdrawiam słodko, Agulla.

9 komentarzy:

  1. Ale przepisu nie podałaś.Ciasto wygląda smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. na widok ciasta aż mi ślinka cieknie...
    kwitek przecudnie tęczowy

    OdpowiedzUsuń
  3. WYGLĄDA SMAKOWICIE !!! MÓWIŁAM ŻE TARTY SĄ NAJŁATWIEJSZE NA ŚWIECIE ???:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis zanotowalam. Podsune go mezowi bo mnie jeszcz zadne ciasto
    "nie wyszlo".

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę się doczekać candy

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisała i czekam u Ciebie na candy.
    na zlot zapraszam jeśli tylko dojdzie do skutku

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam... Tarta pysznościowa :) Piekłam kiedyś ciasto z owocami "odwrócone", ale było bardziej skomplikowane. Przepis wart zanotowania i wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń