filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 11 lipca 2012

już tylko wspomnienia z wakacji...

Witajcie, kilka słów chciałam napisać o swoim pobycie w Turcji, a dokładniej w Alanyi. Wróciłam w środę i  był to tydzień, którego szybko nie zapomnę. Najbardziej podobał mi się spływ na pontonach 13km w Parku Narodowym w Kanionie Köprülü  (wiosłowaliśmy przez 2,5h). Polecam, adrenalina na 100%. Wizytę w Hammamie - czyli w łąźni tureckiej również polecam - odnowa ciała, pilingi, kąpiel błotna, masaże - naprawdę działa na człowieka rewelacyjnie. Pobyt w hotelu, wycieczki, jedzenie, ludzie - wszystko wywarło na mnie pozytywne wrażenie. A jak jedzenie to tylko na ostro. Zasmakowała mi ich herbatka ale kawa podawana po turecku jest jednak dla mnie trochę za mocna. Kochani, ale być w Turcji i nie zjeść ich chałwy to błąd - najlepsza bawełniana, poprostu rozpływa się w ustach. Ale żeby Was już więcej nie zanudzać pokażę kilka fotek.

Na początek kilka filcowych ozdób, którym udało mi się zrobić fotki.



Zawsze z różnych wycieczek przywożę sobie apaszkę i oto ona!


i jeszcze kilka pamiątek...


wspomniana chałwa i kawka...


A już na koniec kilka fotek, które oddają klimat tamtego miejsca...






i już naprawdę na koniec, namiastka tego co bardzo,
bardzo lubię robić,
oczywiście poza filcowaniem - uwielbiam pływać - jak widać!


Chciałabym jeszcze do Turcji wrócić...było naprwdę fajnie.
Gratuluję tym co dotarły do końca postu i pozdrawiam wakacyjnie. Agulla.

6 komentarzy:

  1. Ależ miałaś cudne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żal wracać po takich wakacjach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie spotkałyśmy :D:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Turcja także znajduje się na mojej wakacyjneh liście ;)
    Wizyta w Hammamie to faktycznie świetna sprawa! Niesamowity relaks dla ciała...
    Dziekuje za informacje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń