filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

czwartek, 26 lipca 2012

filcowe lato...

Witajcie, zawitało lato i tego się trzymajmy. 
Naładowana pozytywną energią wykonałam filcowany na mokro obrazek. Jak widać proste elementy - kwiatki, motylki itp.. Pierwszy raz wycinałam konkretne elementy z filcowych resztek i układałam na wcześniej ułożonej w tym przypadku białej czesance. Ciekawa byłam efektu więc nie szalałam z filcowymi dodatkami. Efekt mnie zadowolił i eksperyment się udał. Wykończyłam obrazek koralikami oraz obszyłam większość elementów kolorową nitką dzięki temu obrazek nabrał charakteru. Mam natchnienie więc następny będzie bieżnik...ale czy dam radę...?





A na koniec rozweselający do bólu Gryfol,

co robi?

to, co boksery lubią najbardziej... drapanko czyli pieszczoty w każdej postaci 
ale tym razem sam sobie poradził!




Pozdrawiam cielputko, Agulla.


6 komentarzy:

  1. fajny efekt :) czekam na bieżnik na pewno będący nie lada wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super!!
    psiurka też,mam sentyment do tej rasy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek cudowny
    A Gryfcia wycałować od cioci :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, właśnie Grycio całusa dostał i odwzajemnia się mokrym buziakiem!

      Usuń
  4. Śliczny obrazek, taki letni :))) I super pomysł z koralikową aplikacją :) Ciekawa jestem jak go powiesisz? W jakiejś ramce czy np. na listewce u góry?

    OdpowiedzUsuń