filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 10 czerwca 2012

turystka ....

Witajcie, ostatnio miałam mało czasu na robótki ręczne, każdy weekend zajęty. A co robiłam, spójrzcie na fotki! Natchniona wycieczką do Oceaneum w Stralsundzie wydziergałam rybkę... to pierwsza ale mam pomysły jeszcze na inne, więc zapowiadam ciąg dalszy.



A oto kilka fotek
z Oceaneum oraz wyspy Rugia w Niemczech.






A ostatnie dni spędziłam w Warszawie
- oczywiście w strefie kibica!!!!
Na żywo stadion wygląda odlotowo!!!


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję
za miłe komentarze pod ostatnim postem.





6 komentarzy:

  1. Złota rybka jak żywa :) Czekam na obiecane kolejne rybki, może być cała ławica :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rybka jest cudowna
    Takie żywe kolory
    Wycieczka widać że się udała więc może i ja się kiedyś wybiorę do Niemiec
    Stadion wygląda imponująco

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rybka czadowa :) Oj jak ja Ci wycieczki Aguś zazdroszczę -ja też chcę!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. SZEPNIJ RYBCE NA USZKO-JUTRO chociaż REMIS:)
    --------

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowa ta rybka. Emocje na żywo pewnie ogromne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybka świetna a wycieczka musiała być bardzo ciekawa i inspirująca,też bym chciała.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń