filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 13 maja 2012

wygrałam kokony i ...

Witajcie, dziś tylko będę się chwalić.
W zeszłym tygodniu u Szurabura na blogu Filcowo mi zwyciężyłam w konkursie i wygrałam piękne kokony. Paczuszka zawierała dodatkowo cudne kolczyki w kolorze turkusowym. Przyznam się, że od razu przypadły mi do gustu. Mam krótkie włosy więc lubię jak mi się coś dynda przy uchu. Oczywiście bardzo dziękuję za taką piękną niespodziankę. Zapraszam do odwiedzania bloga u  Szuraburej gdzie możecie zobaczyć zwiewne  szale na lato i nie tylko.

P.S. Szukam teraz natchnienia ... co by tu wykorzystać taki cudny materiał.

A oto kokoniki i kolczyki.




Pozdrawiam, Agulla.


7 komentarzy:

  1. Ile kokonów
    Taka ilość robi wrażenie
    A czy w kolczykach są robaczki ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w środku są koraliki co grzechoczą.

      Usuń
  2. Agulla chyba się w czepku urodziłaś:)) Szczęściara z Ciebie:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolczyki!Fajne zastosowanie dla kokonów:)Pozdrawiam cieplutko i dzięki za mily komentarz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga.A co zrobisz z resztą kokonów.Pewnie coś fajnego wymyślisz.Kolczyki wyglądają fajnie.Podziwiam Wasze prace.Mama.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty to jesteś szczęściara!!! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń