filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

wtorek, 8 maja 2012

Podaj dalej - zapraszam do zabawy...

Witajcie, w pracy istne szaleństwo a po powrocie do domu czekała na  mnie miła niespodzianka! Ostatnim czasem wzięłam udział w zabawie u Laydy Rottweiler "Podaj dalej". Jakie było moje zdziwienie gdy ujrzałam te cudności! Piesek w roli pacynki, który nie tylko mi przypadł do gustu i CUDNY medalion z podobizną mojego Gryfcia. Alicjo, dziękuję Ci bardzo, że włożyłaś w przygotowanie tych upominków tyle serca - zrobiłaś mi niesamowitą przyjemność. Oczywiście były również smakołyki (wafelki i ciasteczka) ale ... co ja będę się tłumaczyć...  już są w moim brzuszku! Alicjo jeszcze raz dziękuję bardzo. 


Jeśli macie ochotę wsiąć udział w zabawie to zapraszam.





Poznajcie zasady zabawy
"Podaj dalej"

1. Trzeba mieć bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz i zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały, robiony ręcznie upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Osoby, które się zgłoszą, organizują potem Podaj dalej na swoim blogu.

4. W takiej zabawie można brać udział 3 razy.


Więc zapraszam serdecznie i pozdrawiam Agulla.

9 komentarzy:

  1. Hehe mam nadzieję, że filcowy Gryfcio przypadł do gustu temu prawdziwemu

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba się bardzo, bardzo, dzięki Alicjo.

      Usuń
  2. No to ja się piszę jak najbardziej, jeszcze nie brałam udziału w takiej zabawie, więc, choć sesja prze demną chętnie wezmę udział:)
    Fajną pacynką dostałaś, medalion też super:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala miała świetny pomysł z prezentami:)Są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryf nie wierzy że ma braciszka.ha ha .A medalion super.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. zmmieszcze sie czy nie? :) bo tylko dwie osoby powiedziały zgłaszam sie to może ja też jeszcze mogę się zgłosić jako trzecia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OliwkaEwka jesteś trzecia więc udało Ci się załapać do zabawy, cieszę się bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Zamykam listę chętnych, mam już trzy zainteresowane osoby.
    Teraz czekajcie cierpliwie na przesyłkę. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń