środa, 2 maja 2012

filcowy silk laps

Witajcie, mój pierwszy szal w cudnych kolorkach do którego zabierałam się z pół roku. Cały szal wykonałam na płachcie z włókien jedwabiu (silk laps) fioletowy melanż 42g. Całość po rozłożeniu mierzyła 160/45 filcowałam na podłodze więc o plecach nawet nie wspomnę. Szal wykonałam w trzech kolorkach z merynosa południowoamerykańskiego (turkus, fiolet i średni fiolet). Dodam jeszcze, że filcowanie taką mięciutką czesanką to sama przyjemność. Po wysuszeniu szal ma piękne kolorki aż napatrzeć się nie mogę. Zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłam układając trzy warstwy czesanki bo szal jest troszkę za sztywny. No i na szale to już trochę nie ta pora roku!

 Ciekawa jestem Waszego zdania?

 awers szala w słonecznym blasku

rewers szala



A na koniec krótka fotorelacja (krok po kroku moich poczynań):






Pozdrawiam, Agulla.


15 komentarzy:

  1. Jaki cudny szal
    Jestem pod dużym wrażeniem
    Paczuszka z ,, podaj dalej "
    właśnie dzisiaj wyruszyła w podróż

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jeszcze będzie zima, nie martw się :) Tylko musisz wytrzymać cierpliwie do spadku temperatury. Piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej jaki cudny:)
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!Rewelacyjny dobór kolorków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tylko jeden blog już

    http://agatuszka.blogspot.com/

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. WIDZIAŁAM I PRZYMIERZAŁAM,SZAL JEST ŚWIETNY. CIEPLUTKI I JAKI PRZYTULNY....MOŻE DA MI PONOSIĆ W ZIMIE...

    OdpowiedzUsuń
  7. :) tak to już jest, że jak lato, to człowieka zbiera na robienie szali, ja też jestem w amoku i produkuję jeden po drugim, mąż powiedział, że będą zamiast tapety :D A Twój szaliczek jest uroczy, cudnie połączyłaś kolory, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal cudności!!!! Nie martw się, że za sztywny, ważne że będzie ciepły w zimie :)
    Jeżeli Cie to pocieszy, to mój drugi szal (pierwszy był nuno - wiem - przegięłam ;) nadaje się jedynie jako makatka na ścianę, czy stół, bo jest taki sztywny...Fantastycznie połączyłaś kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to mnie pocieszyłaś, dzięki za miłe słówka Kaila.

      Usuń
  9. Śliczny ten szal. Właśnie szukam jak zrobić szal tą techniką :-). mam jedno pytanie. Czy wełna rozłożona była na całej płachcie jedwabiu? zapraszam na mój blog. karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nawiązując do Twojego pytania odnośnie szala na silk lapsie to czesanką wyłożyłam tylko jedną stronę. Pamiętaj tylko aby pasma czesanki kłaść bardzo starannie bo będziesz miała dziury - chyba, że takiego efektu oczekujesz!
      Pozdrawiam.

      Usuń