filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

sobota, 19 maja 2012

czarno-biała mgiełka...

Witajcie, a oto kolejny szal na silk lapsie.
Jestem bardzo zadowolona z efektu. Do wykonania użyłam 20g jedwabnej mgiełki w kolorze czarnym, białą czesankę południowoamerykańską, jedwab oraz cztery kokoniki które ostatnio wygrałam. Szaliczek jest leciutki jak puszek, zwiewny i ogólnie przypadł mi do gustu. A co wy na to? Słowa krytyki mile widziane! Pozdrawiam serdecznie Agulla.

I jeszcze jedno, modelka bez głowy to ja :-)



I trochę szczegółów:








19 komentarzy:

  1. Jakiej krytyki....:)raczej słowa uznania,bo szal śliczny w klasycznych kolorkach,a modelka intrygująca,bo to co niedopowiedziane czy niedopowiedziane zawsze ciekawsze:)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, pochwała z ust zawodowca!!!!
      Dziękuję.

      Usuń
  2. Byloby duzo lepiej, gdyby modelka miala glowe :o)
    Szal jest calkowicie i absolutnie fantastyczny !!!!!!!!!!!
    Jak Ty to robisz???????????
    Jestem oczarowana !
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję za miłe słowa Alinko!

      Usuń
  3. Piękny szal, też chciałabym kiedyś taki zrobić.... może wprowadzisz mnie w tajniki silku kiedyś.... następnym razem głowę poproszę bo myślę że wypadłaby równie pięknie jak szal:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal starałam się dopracować, ale gorzej z głową. Jak to się mówi totalny nieład , więc jak głowę dopracuję to będzie zdjęcie!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Twój szal mnie oczarował
    Pełny szacunek

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga szal wygląda pięknie na Twoich ramionach.Tak tajemniczo ,przez ten wzór na nim.Podziwiam Cię za Twoje pomysły.M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mamuś fajnie, że zawsze coś miłego mi napiszesz!

      Usuń
  6. przepiękny jest !! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny szal, ręce pewnie bolały? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny szaliczek ;) pewnie sie musiałaś napracować ale warto było :) dziękuje ślicznie za paczuszkę z podaj dalej, same cuda dostałam ;) oczywiście niedługo się nią pochwalę :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie ułożyłaś czesankę i jedwab , szalik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć imienniczko. Dziękuję za miłe słowa. Śliczny szal ufilcowałaś. Tylko chwalić, a nie krytykować. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudności!!! Klasyczny i niezwykle elegancki, po prostu ideał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdaje mi się, że na tą jesienną pogodę początku lata będzie w sam raz!

    OdpowiedzUsuń