sobota, 7 kwietnia 2012

żeby zdążyć na czas...

Witam Wszystkich obserwatorów i obserwatorki, nawiązujązując do wczorajszego posta chciałabym się pochwalić moim drugim zajączkiem. Wczorajszy wieczór zaliczam do udanych. Filcaczek ma 15cm plus parę dodatków dokleiłam, przyszyłam i jest. Zapomniałam zrobić fotkę "od tyłu" czyli pięknemu białemu ogonkowi... no cóż! Zajączek sfotografowany z filcowymi jajkami z zeszłego roku. I to na tyle, jeszcze raz życzę Wam Wesołych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych!




Pozdrawiam, Agulla.


6 komentarzy:

  1. Taki zajączek pięknie wyglądałby na stole

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodny zajączek ...bardzo mi się podoba:)
    Świąt pięknie spędzonych, w zdrowiu, pogodzie ducha i w wymarzonej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające filcaczki, rozbroiły mnie totalnie. Pogodnych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie Agullko

    OdpowiedzUsuń
  4. Filcaczki zniewalające! Pełen podziw! Pięknych i ciepłych Świąt Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam ciepło i świątecznie, życzę dużo pomysłów, cierpliwości i czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten zając, jajeczka też niczego sobie. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Popatrzę sobie co robisz. Pozdrawiam serdecznie i po świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń