czwartek, 5 kwietnia 2012

zając bez łatki...

Witajcie.
Dokończyłam zająca wielkanocnego. Kierowałam się waszymi sugestiami.  Proponowałyście łatkę lub brzuszek. Co wyszło... zobaczcie! Mam nadzieję, że się spodoba! Zając już ma nową właścicielkę - koleżankę z pracy i święta spędzi na innym stole. A ja nie tracąc czasu robię jeszcze dwa, bo obiecałam jeszcze komuś. To pozdrawiam i biegnę do roboty.



Kochani i nawiązując do zbliżających się
Świąt Wielkanocnych życzę
Wam smacznego jajeczka i mokrego dyngusa
w rodzinnej, ciepłej atmosferze.
Aga

6 komentarzy:

  1. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych,
    składam najserdeczniejsze życzenia
    Tobie i Twoim bliskim...
    Rodzinnych oraz pięknie duchowo
    przeżytych i spędzonych świąt,
    pełnych wiary, nadziei i miłości...
    Życzę także, siły i mądrości płynącej
    z Tajemnicy Zmartwychwstania Pańskiego,
    obfitych łask od Zmartwychwstałego Chrystusa,
    oraz, by blask prawdy o zmartwychwstaniu
    rozświetlał wszelkie mroki codzienności,
    a wiara w nowe życie napełniała serce
    radością i pokojem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ein fröhlicher Hase, sehr schön!
    Ich wünsche ein frohes Osterfest!
    LG
    Kerstin

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :D
    Wesołych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zając! Tobie również wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek rewelacja.Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń