filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Urodziny Taty

28 kwietnia 2012 roku mój Tata skończył 60 lat, z tej okazji Edi-th z ArtKreacje wykonała dla mnie kartkę tematyczną. Tata jest zapalonym wędkarzem więc nie mogłobyć inaczej. Kartka dopracowana w każdym calu.  Przeszła moje oczekiwania, brak mi słów żeby opisać to cudo.  Dokładniej karteczkę możecie oglądać tu

Edytko jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję!




Pozdrawiam, Agulla.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka! super pomysł.
    Wszystkiego naj naj dla Twojego taty:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka
    Sto lat dla taty

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy będzie 1000 lub ponad 1000 pod postem „Zabawa słowna. 955” zadaj 1 lub 2 pytania dotyczące mnie lub Mikiego. Mam nadzieję, że włączysz się do mini konkursu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście wszystkiego miłego i najlepszego dla taty:)
    Kartka prześliczna.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś! no normalnie się zaczerwieniłam :) Nie zawstydzaj mnie, co? Cieszę się,że karteczka się spodobała, ale do cuda to to strasznie daleko! Nie mniej bardzo dziękuję za ciepłe słowa i polecam się na przyszłość! :*

    OdpowiedzUsuń