filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

niedziela, 22 kwietnia 2012

filcowe maleństwo ...

Witam, czy serce Wam podpowie co to za maleństwo? Przez ostatnie dwa dni dziergałam właśnie tego małego cudaka, ma około 10cm wykonany na konstrukcji z drucików kreatywnych. Wykorzystałam również filc w arkuszach a do wykonania okularów posłużył mi blok techniczny. Ukłony dla męża za wycięcie mi okularów - precyzja modelarza nie zawiodła. Oczywiście miałam problem z oczami, ustami ale jakoś dałam radę. Kochani wiem, że może to być trudne zadanie.
Co Wam przypomina ta maskotka!

P.S. Edi-th i co Ty na to....






Pozdrawiam serdecznie, Agulla.

18 komentarzy:

  1. Rozum jak z reklamy
    Powalił mnie na kolana

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicja, kamień z serca mi spadł. Rozpoznałaś w nim właśnie to o co mi chodziło.

      Usuń
  2. swietny i taki dopracowanay na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no "serce" mi podpowiada, że to "jego" rozum od pary:))
    REWELACJA!!!!
    I BEZ PODPOWIEDZI BYM WIEDZIAŁA:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mada dzięki za miłe słowa. Oj, takie komentarze to cuda czynią. Dzięki Bardzo.

      Usuń
  4. WOW ale czad! Wygląda jak oryginał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agulla poproszę Twój adresik na maila do zabawy ,,podaj dalej "

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, normalnie moje serce rozum powalił!!! Wiesz Aguś jesteś NAJLEPSZA!!! A co ja na to? No Ty juz wiesz czym mnie ująć! :) CUDOWNY ROZUM !!! I chcę go zaobaczyć na żywo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumek Ci wyszedł świetnie. Jak widać i piesio zainteresował sie nim. Mój by odrazu ukradł, bo to nałogowy złodziejaszek.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to teraz jak nic serce musi być następne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój Rozum wygląda bardzo mądrze :)
    Teraz czas na uczuciowe Serce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga rozumek jest naprawdę świetny.Ty jesteś po prostu artystyczna dusza.

    OdpowiedzUsuń
  11. I chciałam dodać,że.. MÓJ CI ON! MÓJ! :D Zostałam obdarowana rozumem dosłownie i w przenośni :) Dziękuję Aguś raz jeszcze! bardzo, bardzo dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odwiedziny i chęć udziału w zabawie :) Rozum, że tak powiem skradł mi serce jakkolwiek to brzmi :D Mój synek wariuje na widok tej reklamy!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super odzwierciedlenie,dobra robota Agulla,Pozdrawiam :O)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czad! uwielbiam ich fajnie wyszedł ci ten rozum taki rozumny a co z sercem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumek świetnie Ci wyszedł :))

    OdpowiedzUsuń