filc (117) broszka (24) wyzwanie (18) jedwab (15) aktualności (14) biżuteria (14) koraliki (13) kurs (12) maskotka (12) etui (11) wielkanoc (11) boże narodzenie (10) Obrazy (9) brelok (8) origami (8) wygrane candy (8) korale (7) dredy (6) gryfcio (6) szycie (6) szal (5) bransoletki (4) konkurs (4) kwiat (4) naszyjnik (4) anioł (3) bombka (3) miska (3) silk laps (3) warsztaty (3) wyróżnienie (3) bieżnik (2) candy (2) forma (2) kamienie (2) kolczyki (2) kosmetyczka (2) materiał (2) mikołaj (2) moher (2) pacynka (2) podkładka (2) sutasz (2) suwak (2) torebka (2) wymianka (2) mitenki (1) pierścionek (1) rękawica kuchenna (1) wisior (1)

środa, 4 kwietnia 2012

filcowe jajeczko...

Witam, tak jak pisałam we wcześniejszym poście pracowałam nad filcowym jajkiem - pierwszym w tym roku i ostatnim. Zrobiłam jedno i natchnienie minęło. Jajeczko jest styropianowe i ma 4,5cm. Wykonałam je nieco inaczej niż w tamtym roku. Przykleiłam na jajko wzór i wydziergałam całość. Zresztą wszystko widać na fotkach. Pozdrawiam.




4 komentarze:

  1. AGA MOJE JAJKO Z TAMTEGO ROKU JEST PIĘKNE .A te ma całkiem inny wzorek też ładny.Masz talent córcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne! Się napracowałaś:) coś o tym wiem:)
    Jedno takie jajo starczy za trzy inne:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaaaaa
    Jakie dopracowane

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne jajeczka, ale jak je nazwać, chyba nie pisanki, nie kroszonki, może filcanki? Miło się patrzy.

    OdpowiedzUsuń